14 Mart 2013 Perşembe

kendimi ağırlama

Selamın Aleyküm, 
Öncelikle kendime alem-i blogger da mutlu paylaşımlar diliyorum. Yazdığım yazılarda hiç bir şekilde kendimi kanıtlama gereği duymayacağım çünkü iki yıldır okul B ye bunu kanıtlamaya çalışıyorum ve ben bu durumdan çok sıkıldım. Evet okulum beni yeterince iyi yazamamakla itham ediyor, hayır ne bekliyorlar bir bilsem... Ama  hayırlısı değil mi ya? Vardır bir hayır. Tabi ki hayır var girdiğim sınavda 4. kez "hayır" cevabını almış bulunuyorum. Neyse... yazmak bende ihtiyaç haline genelde kızgın yada sinirliyken,daha doğrusu kendimi başkalarına anlat(a)madığım zamanda geliyor. Yani buralarda çok duramam gibi ama ortamın tadı, kokusu güzel hani cappucino köpügünü içine hüüpletirsin, he! işte sonrada ağzına vişne at, öyle bir şey, sevdimm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder