16 Mart 2013 Cumartesi

bir gecelik tt tecrübesi

Selamın Aleyküm,

Dün gece hayatımda ilk defa #UfkaYolculuk* için tt kastım. O değilde ne kadar zor, yorucu, meşakkatli bir işmiş tt yapma olayları vay arkadaş!

İşin komik tarafı abim dün akşam internette takılamayacak diye onun hesabını da ben yönettim:) çok eğlenceliydi, kendi hesabıma yazamaya cesaret edemediklerimi onunkine yazdım hehe :) mention atan arkadaşlarına abimmişim gibi cevap verdim (ve işe yaradı:) hatta samsun dan bir amca iletişime geçmek için biri var mı diye sordu bende abimin samsun daki bir arkadaşına yönlendirdim. sanırım kimse anlamadı :))

velhasılı bu bir gecelik tt çılgınlığını şöyle özetleyebilirim;

level 1: tt listesi için kapalı hesap işe yaramıyormuş, bir gecelik zincirleri kırmak...
kendimi çok garip hissettim herkes yazdıklarımı görünce( buradakilerde gözüküyor ama bu sayılmaz :P ) aslında daha önce de herkese açıktı ama ne bileyim mahrem yani bir yerde.

level 2: çok tweet attığın için her seferinde değişik şeyler yazmaya çalışmak...
en bilindik sözleri, replikleri, şiirleri hashtage uyarladım :P
ör: "bir #UfkaYolculuk var benden içeru" 

level 3: en önemli faktörlerden biri; retweet yapmak...
böyle beğendiğim, kulağa hoş gelen, belki biraz zeka ürünü olan yada bir yere gönderme yapanları retweet ettim, (tabi bu işin kolay kısmı, emek yok, bekleme yok)

hımmm... ve en kötüsü de "tt" olamamaktı sanırım:( kaç saat boyunca resmen tweet ishali olduktan sonra ağır geldi bu durum doğrusu, toplamda 8400 den fazla tweet atılmış, hiç fena sayılmaz (çok anlarmışım gibi:)
neyse vardır bunda da bir hayır. Zaten bu etkinliğin amacı insanlara duyurmaktı Allah' ın izniyle bunu başarmışızdır. (amin)

*ufka yolculuk: gençleri sahih kaynaklarla buluşturmayı amaçlayan ödüllü ilmihal yarışması.
(sen hala kayıt yaptırmadıysan : www.ufkayolculuk.com )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder